piątek, 10 lutego 2017

Bio-Oil - specjalistyczny olejek na rozstępy i blizny

"Bio-Oil, to specjalistyczny preparat, którego zadaniem jest szybka i widoczna poprawa stanu skóry z bliznami, rozstępami oraz z nierównym kolorytem."
O tak! Po ciąży miałam bardzo wielki problem z rozstępami! Były strasznie widoczne, czerwone, grubości palca, na całym brzuchu, na udach, na piersiach. Próbowałam oliwki dziecięcej, różnych kremów na rozstępy, droższych i tańszych ale nic nie dawało efektów. Będąc w aptece po witaminki dla syna w oczy wpadł mi Bio-Oil i bingo! Na początku nie było widać efektów ale po kilku dniach smarowania w dzień i w nocy zauważyłam, że robią się jaśniejsze i jakby mniejsze. Super. Jedna buteleczka kosztowała wtedy ok. 30zł, nie wiem jak teraz bo to było rok temu. I powiem szczerze, że na jednej się skończyło, rozstępy tak jak mówiłam zjaśniały i zmniejszyły się, ale niestety nie zniknęły. Rok temu w wakacje przy 30 stopniowych upałach chodziłam w długich spodniach a w tym oku w końcu założę krótkie! Polecam z czystym sercem.

Specjalistyczna pielęgnacja skóry w przypadku:
-blizn
-rozstępów
-nierównomiernego kolorytu
-skóry starzejącej się
-skóry odwodnionej
Cena: 30-50zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz